Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Brendv

Blijf op de hoogte en volg Brend

13 November 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo,
Welkom op brendnaarvlaanderen.waarbenjij.nu.
Ik heb dit blog aangemaakt omdat ik morgen naar Antwerpen ga verhuizen voor 5 maanden. Tijdens die 5 maanden zal ik een stage in het Hilton Hotel volgen in de afdelingen keuken en resteurant.

Vorige week donderdag ben ik in Antwerpen geweest en heb ik gezocht naar een kamer. Dat is gelukt, ik heb een mooie studio kunnen vinden wat inhoud dat ik een eigen keukentje en badkamer heb, en ook me kamer hoef ik met niemand te delen.
Ik heb ook wat foto's gemaakt die dag, die je natuurlijk terug kan vinden in het fotoalbum.

Afgelopen week ben ik bezig geweest om een uitzet bij elkaar te harken, en dat is goed gelukt. Met mooi servies bij Opa en Oma verschuur vandaan en meubilair van de 2e hands winkel voel ik me helemaal gelukkig.

Ik doe me best om de komende 20 weken hier een bericht achter te laten. Ook komt mijn nieuwe adress hier zo snel mogelijk op te staan!


  • 12 April 2010 - 06:20

    Marian:

    :D

  • 12 April 2010 - 06:20

    Chris:

    Chris
    14 november 2008
    GOOO BREND! Succes met je stage kerel!

  • 12 April 2010 - 06:20

    Chris:

    Chris
    14 november 2008
    GOOO BREND! Succes met je stage kerel!

  • 12 April 2010 - 06:21

    Vlaanderen,Eibergen :

    Vlaanderen,Eibergen
    14 november 2008
    Hoi Brend,
    Wat goed dat je een eigen studio hebt, kun je lekker je eigen gang gaan.En het is dicht bij het hotel vertelde je, wat een massel heb je. Er is dus ook een vlaanderenstraat in Antwerpen, woon je soms in die straat?
    Wat een grandioos hotel zeg, we hopen dat je het er naar je zin zult hebben.
    groetjes van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Hilton Antwerp

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Drie kwart gehad!

11 Februari 2009

Restaurant beleving

28 Januari 2009

50:50

30 December 2008

Oudjaars gespartel!

13 December 2008

Antwerpen Kerst stad
Brend

Orginele reisverslagen terug te vinden op: http://brendnaarvlaanderen.waarbenjij.nu & http://brendnaarbrisbane.waarbenjij.nu

Actief sinds 12 April 2010
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 23904

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 19 Juni 2015

Brend naar Afrika

24 Januari 2013 - 07 Juli 2013

Brend naar Bali 2013

01 Februari 2010 - 01 Juni 2010

Brend naar Brisbane

15 November 2008 - 06 April 2009

Stage Hilton Antwerp

Landen bezocht: