Antwerpen! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu Antwerpen! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu

Antwerpen!

Door: Brend

Blijf op de hoogte en volg Brend

15 November 2008 | België, Antwerpen

Daar is het eerste berichtje vanuit antwerpen. Ik zit hier nu net 1 dag en vind het wel raar.
Ik zit nu in een internetcafe want heb nog geen internet op me eigen kamer. ik hou het kort want in belgie is het rookverbod nog niet in gegaan, en dat merk ik hier wel.

Ik ben vandaag wakker geworden in me mooi ingerichte kamer en heb wat boodschappen gedaan. Inmiddels is het zondag en zit nu op me laptop in me kamer. ik heb internet verbinding hier. Morgen, Maandag, begint me stage in het Hilton Hotel. Ik zal beginnen in de keuken, maar krijg natuurlijk eerst een rondleiding en kennis maken met het hotel!

me adress is;
Klapdorp 43
2000 Antwerpen
Belgie

zet mij naam er duidelijk op dan komt het goed. Voor de gene die langs willen komen, doe even een belletje naar me 06 of sms/mail kan ook gewoon. Ik weet niet hoe ik zit met me rooster van me stage, maar ik zal vast wel een paar vrije dagen hebben.

Fotos's volgen nog van me studio


  • 12 April 2010 - 06:23

    Adja:

    adja
    15 november 2008
    heey brend!!
    bevalt het je daar al een beetje?!
    al wat mensen ontmoet enzo? ik hoop dat je het je helemaal naar de zin gaat hebben de komende maanden!
    veel plezier en ik kom bij je shoppen in atwerpen! maar dat hoor je nog wel
    kusje !!! (L)

  • 12 April 2010 - 06:24

    Joow Brend,:

    joow brend,
    16 november 2008
    k spreek je nu wel op hyves maargeod! echt gaaf lijkt me zo in t buitenland wonen!hoop dat je het een beetje naar jin hebt daar en snel wat mensen hebt waar je mee kan optrekken!
    grzz jorrn

  • 12 April 2010 - 06:24

    Sosha:

    Sosha
    16 november 2008
    Brendddd!
    Heel veel plezier daar in het zuiden!^^ En heel veel succes morgen!
    Geniet ervan en Adja heeft gisteren even gemeld dat we je een keer komen opzoeken =)
    Kuskus

  • 12 April 2010 - 06:24

    Papa:

    Papa
    16 november 2008
    Hoi Brend,

    Was gezellig afgelopen vrijdag en lekker eten bij Da Giovanni.
    Ik heb je net een mail gestuurd en was nu even op je site. Leuke site met je eigen foto's.
    Succes morgen met je eerste stagedag!
    Liefs Papa

  • 12 April 2010 - 06:24

    Papa:

    Papa
    16 november 2008
    Hoi Brend,

    Was gezellig afgelopen vrijdag en lekker eten bij Da Giovanni.
    Ik heb je net een mail gestuurd en was nu even op je site. Leuke site met je eigen foto's.
    Succes morgen met je eerste stagedag!
    Liefs Papa

  • 12 April 2010 - 06:25

    Jasmijn:

    Jasmijn
    16 november 2008
    nou jij bent nog niet eens zolang weg en ik mis je nu al =S. en dan moet je nog 5 maanden, dat is zo lang. nou je bent voor mijn verjaardag terug =D.
    xxDikke zoen

  • 12 April 2010 - 06:25

    Adriaan:

    Adriaan
    16 november 2008
    Ha die Brend,

    Antwerpen is een geweldige stad en ik ben er van overtuigd dat jij het daar naar je zin zal hebben.
    Je kamer/kot/studio ziet er puik uit alleen mist er wel duidelijk een blokker-tak met lampjes.

  • 12 April 2010 - 06:25

    Jasmijn <'33 :

    Jasmijn <'33
    17 november 2008
    Hayhay

    wanneer kom je dan weer op msn?

    xxKussje

  • 12 April 2010 - 06:26

    Gerry (je Tante):

    Gerry (je tante)
    18 november 2008
    Hé Brend,

    Fijn dat het gelukt is om nu al stage te mogen lopen en dan nog zoveel mazzel een eigen onderkomen te hebben gevonden! Geweldig voor je!!!!! Vorig jaar heb ik dit hotel (aan de buitenkant dan) gezien toen Jan en ik in Antwerpen waren. Mooi hoor. Heel veel plezier in Antwerpen. (ze schenken er lekkere bollekes Liefs van ons, Gerry

  • 12 April 2010 - 06:26

    Esmee:

    Esmee
    19 november 2008
    Heeeey broerdje..!! hoe is het in Vlaanderen whaah en hoe is het op je stage? heb je het een beetje naar je zin? heb je al tv aansluiting? whaha wat een vragen he..!! wordt dus weer tijd voor een nieuw berichtje
    wel raar hoor hier thuis echt stil we zijn maar met ze 4ren. zelfs de schroonmakster mist jou aanwezigheid.!!
    anouk en ik komen gauw een keer langs. je moet maar even zeggen wat je vrijen dagen zijn.
    spreek je snel weer!!
    Groetjes van hier thuis
    Liefs je zus..Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Hilton Antwerp

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Drie kwart gehad!

11 Februari 2009

Restaurant beleving

28 Januari 2009

50:50

30 December 2008

Oudjaars gespartel!

13 December 2008

Antwerpen Kerst stad
Brend

Orginele reisverslagen terug te vinden op: http://brendnaarvlaanderen.waarbenjij.nu & http://brendnaarbrisbane.waarbenjij.nu

Actief sinds 12 April 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 23897

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 19 Juni 2015

Brend naar Afrika

24 Januari 2013 - 07 Juli 2013

Brend naar Bali 2013

01 Februari 2010 - 01 Juni 2010

Brend naar Brisbane

15 November 2008 - 06 April 2009

Stage Hilton Antwerp

Landen bezocht: