De eerste week zit erop! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu De eerste week zit erop! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu

De eerste week zit erop!

Door: Brend

Blijf op de hoogte en volg Brend

22 November 2008 | België, Antwerpen

Zo, dat was me een weekje wel. Een bijzonde weekje als kok in het Hilton Hotel. In he begin en nu nog, erg wennen aan de taal. ik haal hier en daar ook me frans op!
He hilton is een mooi groot bedrijf en maakt veel zelf, simpel voorbeeld, de aardappel puree, de puree maken we zelf maar laten de aardappels wel geschild binnenkomen.
Afgelopen week heb ik verschillende produchten op me plank gehad zoals haan fazant met de staart veren er nog aan( dat is om te laten zien dat het een haan is en dus duurder is) verder een kalfs tong, zeebaars, hertenbiefstuk, kalfsbeenderen, schorseneren, kwartels. Naast die mooie produchten ook een aantal bereidings tegnieken mee mogen maken dat je lang niet meer in ieder bedrijf meer zal zien.

Dit weekend ben ik lekker vrij en op het moment sneeuwt het wat aan! In de ardenne ligt al een paar 10 talle centimeters aan sneeuw.

Voor de gene die van plan zijn kerstkaarten te versturen; verstuur je kaart naar:
Brend Vlaanderen
klapdorp 43
2000 Antwerpen
België

En dan komt het helemaal goed, zet mijn naam er wel íetsje groter op anders denken die irakeese huisbewoners dat het voor hun is!

Alé salutekes


  • 12 April 2010 - 06:32

    Gerry:

    Gerry
    22 november 2008
    Dat klinkt allemaal erg lekker, Brend. Wel bijzondere (En dure) producten lijkt me. Met hoeveel mensen sta je in de keuken? En zijn ze een beetje gezellig? Is die ene foto de buitenkant van je huis? Wat een vragen, hè? Misschien kun je er een keer over schrijven. Heel veel plezier in de sneeuw in je vrije weekend!!! groetjes uit Alkmaar met veel hagel, Gerry

  • 12 April 2010 - 06:32

    Kees:

    Kees
    22 november 2008
    Hoi lieve Brend,

    Lekker vrij dat is mooi na een week hard werken en allemaal nieuwe indrukken opdoen.
    Hier is ook alles ok, ben vandaag naar de werkdag van de Tobbe geweest, veel wind en sneeuw dus niet heel veel kunnen doen.
    Dus huis PC is bijna weer in orde na de AVG sores, alleen de printer wil nog niet lukken. We hebben er nu ook Norton op staan, met mijn abonnement kunne er nog 2 pc op Norton draaien. Dus misschien jou vaste pc ook? ik hoor het wel.
    Verder zijn we spulletjes voor jou aan het verzamelen, ik heb ook een luxaflex van 1,3m1breed voor je. Komen we weer een keer jou kant op we kijken wel wanneer. Later!

  • 12 April 2010 - 06:33

    Tim Barnhoorn:


    timameri..
    23 november 2008
    Ziet er allemaal goed uit jongen. Keep up the good work .
    En vooral have a lot of fun!

  • 12 April 2010 - 06:33

    Vlaanderen,Eibergen:

    Vlaanderen,Eibergen
    23 november 2008
    Hallo, bij jullie ligt er dus ook al een aardig pak sneeuw, ik denk wel meer dan hier.
    Heb je fijn van je week-end genoten na een week van allerlei nieuwe dingen leren en onder ogen krijgen, zoals de gevederde fazant en alle andere dieren of stukken ervan die voorbij komen.
    Als je van je werk thuis komt, heb je dan nog wel zin om voor jezelf wat klaar te maken? (zal wel moeten hè?)
    En nu maar weer in de startblokken voor de komende week, succes!!!

    groetjes opa en oma

  • 12 April 2010 - 06:33

    Adriaan:

    Adriaan
    23 november 2008
    Dat wordt dus de langlauf latten meenemen als ik weer eens naar het zuiden ga?!?

    Wat ik zo van je hoor en lees, je beleeft daar een prachtig avontuur!

  • 12 April 2010 - 06:34

    Tessa:

    Tessa
    25 november 2008
    heee liefe neef!
    het is wel een beetje leeg op school zonder jou ! maar hopelijk heb je t naar je zin!
    ik zal ffe kijke of k met paul niet een xtje langs kan kome
    Spreek je snel weer !!!
    xxx je nichtj (H)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Stage Hilton Antwerp

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Drie kwart gehad!

11 Februari 2009

Restaurant beleving

28 Januari 2009

50:50

30 December 2008

Oudjaars gespartel!

13 December 2008

Antwerpen Kerst stad
Brend

Orginele reisverslagen terug te vinden op: http://brendnaarvlaanderen.waarbenjij.nu & http://brendnaarbrisbane.waarbenjij.nu

Actief sinds 12 April 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 23903

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 19 Juni 2015

Brend naar Afrika

24 Januari 2013 - 07 Juli 2013

Brend naar Bali 2013

01 Februari 2010 - 01 Juni 2010

Brend naar Brisbane

15 November 2008 - 06 April 2009

Stage Hilton Antwerp

Landen bezocht: