Brend naar Bali 2013 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu Brend naar Bali 2013 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu

Brend naar Bali 2013

Door: Brend

Blijf op de hoogte en volg Brend

09 Januari 2013 | Nederland, Almere Stad

Best vrienden en familie,

Het is weer eens zo ver, na Antwerpen en Brisbane mag ik nu Bali toe voegen aan mijn reizen. Met mijn huidige opleiding, hogere hotelschool, heb ik de mogelijkheid om een deel van mijn opleiding in het buitenland te volgen. Ik heb me daar voor opgegeven en ben toe gelaten om de modules Strategic te volgen op Bali. Het zal bestaan uit 1 helft theorie, en 1 helft praktijk.

Nog even wat korte reis feitjes op een rij:
Ik zal verblijven in een 2 sterren hotel gedurende 5 maanden.
Voorafgaand verblijf ik in een Surfcamp omdat ik een week eerder vlieg.
Ik vlieg op 24 Januari tegen 20.00u met Korean Air via zuid Korea, In totaal 20uur lang gangnam style verder ben ik op Bali.
Verder zitten alle prikken er al in, visum moet nog opgehaald worden en tas is al ingepakt!

Ik heb er zin aan!
Groet, Brend

  • 23 Januari 2013 - 22:04

    Yvonne:

    Nou, dat klinkt allemaal weer erg leuk Brend,Geniet ervan, en.. we komen kijken hoe je daar woont en werkt. liefs MaMa

  • 24 Januari 2013 - 15:00

    Jorik Dames:

    Brend in woorden, pdo je stinkt naar drank, kak!, zeg 1 miljoen, wijn glazen van de spoek, afzet hek bouw bedrijf, ouwe gek "zal ik je uitlaten" kipnugget, JESSICA!, JESSICA , Ikea, JE BENT ZELF EEN, HAH Gaaaay, de tering, naadje, Jorik, je bent een jehovah onder de muziek, lékkkkerrr(maar dan met dat stemmetje), smullen met de pet, hey nineteen, bikkeltocht, bikkelbokaal, ernst jonker sustainability, koe, Keurig!!, goudlokje 2.0, jilz is breezer 2.0, vanavond katje, kaars gooien over de bar, super doeiiii, Toaste Kut!, ik RED het niet, king david gyros slaapzak, Haha! Net me fiets gevonden in de stad. Ja Wtf, ben ik in de stoep geweest? Heb zo een groot bierviltje met xxx ouwe stoep. Ik heb zo een kater. Mis heel veel van gister. Was wel gezellig!, was jij Gister ook opstap? Kan je niet herinneren, kan 2 kanten op he! Schippersbitter, check! En Do kesteren krekt net de grun sjen in de sleat BrendT veel plezier in bali of balie xD lekker surfen chillen en ik zie je na 6 maanden in de spoek!!! JESSICA!!!!!! Gr Jorik en geef mijn visitekaartjes terug gr wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brend

Orginele reisverslagen terug te vinden op: http://brendnaarvlaanderen.waarbenjij.nu & http://brendnaarbrisbane.waarbenjij.nu

Actief sinds 12 April 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 23909

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 19 Juni 2015

Brend naar Afrika

24 Januari 2013 - 07 Juli 2013

Brend naar Bali 2013

01 Februari 2010 - 01 Juni 2010

Brend naar Brisbane

15 November 2008 - 06 April 2009

Stage Hilton Antwerp

Landen bezocht: