Wist je dat...? - Reisverslag uit Mengwi, Indonesië van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu Wist je dat...? - Reisverslag uit Mengwi, Indonesië van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu

Wist je dat...?

Door: Brend

Blijf op de hoogte en volg Brend

13 April 2013 | Indonesië, Mengwi

Een traditionele Vlaanderen Wist je dat..? Veel plezier!

Wist je dat….

…ik bijna op de helft zit?
…ik in Australië ook een ‘wist je dat’ op de helft schreef?
…het eerste module nu over is?
…de cijfers to nog toe mee vallen?
…het nu vakantie is?
…het altijd vakantie is?
…ik in de vakantie ergens heen ga vliegen maar nog niet weet waar?
… ik in de 2e module praktijk mag lopen in dit hotel: http://www.alilahotels.com/uluwatu?
…er vier nieuwe mensen in de villa zitten?
…daar 2 jongens bij zitten die al 10 jaar surfen?
…bijna ieder weekend een weekend tripje gepland was?
…ik in noord Bali ben geweest?
…ik in zuid Bali ben geweest?
… ik in oost Bali ben geweest?
… ik in west Bali ben geweest?
…ik ook in centraal Bali ben geweest?
… het regen seizoen over is?
… het nu vaker iet cooler is?
… cool slechts 25 graden is?
… Maxim en Noelle een verjaardags kaart gestuurd hebben?
… ik Liv al op de webcam gezien heb?
… mijn surf board ‘gebruikt’ is!
… ik me twee maal aan het rif heb open gehaald?
…dat niet zo erg is als het klinkt!
… ik iedere dag zeker 3 liter water drink?
… ik verlang naar een goede regen bui!
… Chris, de filmpjes maker volgende week naar Thailand gaat, en er dus geen filmpjes meer komen?
… dit het laatste filmpje van Chris is: http://youtu.be/gOeMlCqT7TU
…ik momenteel ziek ben en met koorts op bed lig.
…ik ook uitgedroogd ben.
… ik nu pas dinsdag iets kan ondernemen in me vakantie?
… de verjaardag kaart deel 2 van K+Y eerder dan Deel 1 kwam?
… de mensen van de villa goed voor me zorgen.
… ik een chocolade taart op mijn verjaardag van hun kreeg.
… deze zonder kaas was?
… er normaal op iedere zoete taart geraspte kaas zit?
… ik me redelijk kan redden met de Indonesische taal?
… met name onderhandelen en bedragen tot 5’000 Rhupia?
… 5’000 Rhupia 38cent is?
… een nasi goreng in een warung 7’000 kost
… een warung een straattentje voor eten is?
…een nasi goreng in een locaal restaurant 15 tot 30’000 kost?
…een nasi goreng in een restaurant in een westers gebied 80’000 kan kosten?
… ik vergeten ben om de foto’s bij het vorige verslag te zetten?
…zeer binnenkort de foto’s er bij komen te staan?
Tot slot; Wist je dat ik het waardeer dat jullie mijn verhalen lezen?
Liefs, Brend


  • 13 April 2013 - 17:38

    Gerry:

    Hoi Brend,
    Wist je dat:
    - ik ontzettend van je verslagen geniet
    - ik je af en toe ontzettend kan benijden
    - ik nu oudtante van achternichtje Liv ben
    - ik ontzettend trots ben op hoe je alles doet
    - ik hoop dat je nog heel veel leuke dingen gaat meemaken
    - wij nog heel mooie verhalen van je ga lezen
    - we uitzien naar je foto's
    - ik hoop dat je snel weer beter bent
    - je goede sfeerverslagen kunt schrijven
    - je daar zeker meer mee moet gaan doen
    - je vast gaat slagen
    - het in Nederland warmer gaat worden
    - nu eindelijk de bollen gaan bloeien
    - ik daar heel blij mee ben
    Brend, geniet fijn en vooral doorgaan met schrijven.

    groetjes, Gerry

  • 14 April 2013 - 16:51

    Anouk:

    Wist je dat..

    .. Ik heel erg geniet van je verslagen
    .. Ik niet geniet als ik lees dat je ziek bent, of een wond hebt
    .. Ik over je gedroomd heb
    .. Je in die droom de oceaan over wilde varen naar Australie
    .. Je dit met een waterfiets wilde doen samen met Maarten Vennis.
    .. Ik daarvan wakker schok
    .. Ik er een nieuwe liefde bij heb, mijn dochter van 2 wkn
    .. Ze soms al lacht als je heel veel tegen haar praat
    .. Ze ook kan huilen als je tegen haar praat.
    .. Onze kat op alle plekjes van Liv wil zitten.
    .. Een blokje om met de wagen al te veel voor me is.
    .. Ik niet wist dat men(vrouw van bijna 27) zo weinig energie kan hebben
    .. Iedereen me heel lief verzorgd
    .. Het hier eindelijk 20gr wordt,
    .. Er bij die 20 gr gratis regen zit.
    .. Ik me broertje soms mis
    .. Ik heel trots op je ben!!
    .. Ik hoop dat je snel beter bent!
    .. Je onwijs leuk schrijft.
    .. Ik van je hou

    Knuf je zussie

  • 14 April 2013 - 22:33

    Yvonne:

    Wist je dat....
    .....Ik nu ook op deze manier terug schrijf.
    .....het heel fijn was om je vandaag even te horen door de telefoon
    .....en ik blij was te horen dat je weer bijna beter bent .
    .....ik vaak aan je denk,
    ...... ik blij ben dat we gezien hebben hoe je daar woont en leeft.
    ......ik het zo super vindt wat je doet
    ......ik je verslagen, en berichtjes heel fijn vind.
    .....hier eindelijk de blaadjes weer aan de bomen komen.
    ......ik een nieuwe 'rol' heb, nl. OMA
    .....deze "rol'zeeeeeer leuk is,
    .......ik ervan geniet .
    ......de boot zaterdag het water wee in gaat.
    .......we erg veel zin hebben om weer te varen.
    .....ik hoop det je een leuke vakantie week hebt.
    ......ik alweer uitkijk naar je verhalen.
    ......ik de volgende keer weer gewoon schrijf hoor!
    ...ik dit maar lastg vind
    .....ook ik veel van je hou.

    Liefs mama

    ,

  • 15 April 2013 - 18:49

    Vlaanderen, Eibergen:

    Hallo Brend,
    ...wist je dat ?:
    ...ook ik erg veel van je verhalen geniet.
    ...opa en ik de trotse overgrootouders zijn van je nichtje LIV.
    ...we zondag met Etty dat lieve, mooie kleine meisje hebben bewonderd !
    ...Anouk een lieve kleindochter van ons is
    ...en dat ze een zorgzaam moedertje is.
    ...het wel moeilijk was daar in Almere Poort om de weg te vinden.
    ...we nu net zo als de anderen gaan genieten(hopen we) van wat mooier weer.
    Groetjes van opa en oma

  • 16 April 2013 - 18:36

    Vlaanderen, Eibergen:

    Hoi Brend,
    wist je dat?
    ...ik gisteren ben vergeten om je te zeggen dat we de vernieuwde kamer bij je ouders prachtig vonden,
    wat hebben die een werk verzet!!!! Heel erg mooi geworden!
    groetjes, oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brend

Orginele reisverslagen terug te vinden op: http://brendnaarvlaanderen.waarbenjij.nu & http://brendnaarbrisbane.waarbenjij.nu

Actief sinds 12 April 2010
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 23844

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 19 Juni 2015

Brend naar Afrika

24 Januari 2013 - 07 Juli 2013

Brend naar Bali 2013

01 Februari 2010 - 01 Juni 2010

Brend naar Brisbane

15 November 2008 - 06 April 2009

Stage Hilton Antwerp

Landen bezocht: