Wist je dat...? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu Wist je dat...? - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Brend Vlaanderen - WaarBenJij.nu

Wist je dat...?

Door: Brend

Blijf op de hoogte en volg Brend

29 Maart 2010 | Australië, Brisbane

Wist je dat..?

Een traditionele Vlaanderen ‘Wist je dat..?’ op de waarbenjij.nu


Wist je dat…
…. Ik hier bijna op de helft zit?
… , dat nog 2 maanden is?
… ik afgelopen Zaterdag mijn verjaardag heb gevierd?
… Nicole alles geregeld heeft van taart to kaart?
… Bas de rotzooi uit zichzelf had opgeruimd?
… Dinsdag mijn echte verjaardag is?
… Ik de meeste postkaarten heb van het appartement, zelfs zonder de verjaardagkaarten?
… ik nog maar 3 verjaardagskaarten heb?
… Ik van mijn verjaardagsgeld naar het Great Barrier Reef wil gaan?
… ik daar wil duiken en zeilen?!
… ik misschien ook nog naar de familie van Maarten Meulenberg in Melbourne ga?
… school ons een weekje vrij heeft gegeven na het paasweekend?
… vluchten in die week heel duur zijn?
… het op dit moment sinds anderhalve week weer regent?
… de Hungry Jacks het zelfde verkoopt als de Burger king?
… de MC Donalds hier ook een MC Cafe heeft?
… er deze week weer geen uitstapje met school is?
… ik nog steeds niet kan geloven hoe indrukwekkend Sydney was?!
… ik meer dan duizend foto’s heb, van me eigen camera?
… ik meer dan 2 duizend foto’s heb van mezelf en klasgenoten?
… ik naar Dreamworld ben geweest afgelopen vrijdag?
… Dreamworld een attractiepark is wat op een grote kermis lijkt?
… school afgelopen week alleen maar theorie aan ons gaf?
…, dat best interessant was en dat het over coachen ging?
… ik best veel nieuwe kleren heb gekocht?
… die nieuwe kleren korte broeken en T-shirts zijn?
… het komende weekend Pasen is?
… ze hier heel veel doen qua paaseieren en rare konijnen?
… ik ook nog niet weet waar de reis tijdens Pasen heen gaat?
… ons appartement versiert wordt met gevonden voorwerpen?
… die voorwerpen uiteenlopen van Finse string, gescheurde onderbroek en een bouwvakkerhelm?
… ik nog steeds keurig netjes me eigen was doe, me kleren strijk en me potje kook?
… het leven er hier heel relaxt aan toe gaat?
… ik een aantal van jullie wil bedanken voor de felicitaties?
… aan het einde van de rit de boekversie van mijn waarbenjij.nu site wil kopen?
… ik daarom veel foto’s er in wil hebben staan?
… het helaas niet alle 2000 foto’s kunnen zijn?
… ik nu lekker Hollands met de regen op het ruit een kopje koffie en een koekje nuttig?
… Richard en ik elkaar een mailtje hebben gestuurd?
… Anouk en ik voor 3 kwartier achter elkaar gebeld hebben?
… Maarten dacht dat ik een statigere van hem was?
… Maxim veel te groot en oud word?
… Esmee mij iedere week vraagt of ik al Uggs Slipper gevonden heb?
… Yvonne mij altijd mis loopt op Skype, het bellen via internet?
… Kees weer vrolijk voor de camera rond stuitert en weer aan de boot klust?
… Luna op een kangoeroe lijkt?
… Fiep nog nooit in beeld is geweest?
… ik maar eens de was ga doen?
…Ik opa en oma Vlaanderen en Verschuur wil bedanken voor de mooie verjaardagskaart?!
… het volgende waarbenjij.nu bericht minimaal nog een week duurt?
… ik jullie veel liefs en een dikke kus wens?


  • 12 April 2010 - 08:25

    Maarten:

    Maarten
    29 maart 2010
    Wist je dat ik jou nu echt wil feliciteren met je verjaardag?

    Wist je dat je echt een unieke ervaring aan het beleven bent?

    Wist je dat je dat je alleen maar met meiden op de foto's staat?

    Wist je dat je met wist je dat een tof, leuk en grappig verslag hebt gemaakt?

    Heey Brend Gefeliciteerd!

  • 12 April 2010 - 08:26

    Gerry:

    Gerry
    29 maart 2010
    wist je dat
    ... je verjaardag in Australië straks bijna voorbij is en wij hem nog kunnen vieren?
    ...je 2 leeftijden tegelijk kunt zijn?
    ...ik je daarmee wil feliciteren?

    gefeliciteerd Brend en groetjes uit Alkmaar

  • 12 April 2010 - 08:27

    Papa:

    Papa
    30 maart 2010
    Ik heb geprobeerd om je mobiel te bellen om 00:01(Dutch-time) op 30 maart om je te feliciteren met je verjaardag. Maar helaas nam je niet op dus nu maar even op deze manier.
    Gefeliciteerd liefs, Papa

  • 12 April 2010 - 08:28

    Esmee & Richard:

    Esmee & Richard
    30 maart 2010
    Al gehoort dat...

    ...Brend bijna volwassen is!
    ...Esmee & Richard hem daar mee willen feliciteeren!
    ...Hij nog lang moet wachten op zijn cadeau!
    ...Wij heel graag al je 2000 foto's en verhalnen willen horen en zien.
    ...Esmee een baan aangeboden heeft gekregen! en nu heel blij is!
    ...Richard over twee weken een weekend thuis komt!!
    ...het hier weer regent sins een uur geleden!!
    ...wij niet langer dan een week kunnen wachten op een verhaal van jou!!
    ...het hel stil hier is in huis.
    ...wij de klok vooruit hebben gezet en jij niet!
    ...de hele familie vaste klant is bij de fietsemaker!!
    ...ze bij verdieping drie zijn van ons huisje!!
    ...ik nu ga stoppen!
    ...we je missen!!
    ...ik nog steeds niks gehoort heb over de ugg slippers!!!
    ...ik graag met een groot verhaal in je boek wil staan. dus bij deze!!!
    Tot gauw broertje!!xxx

  • 12 April 2010 - 08:28

    Opa En Oma, Eibergen:

    opa en oma,Eibergen
    30 dagen 2010
    Brend, ook hier willen we je nog weer feliciteren met je verjaardag,maar wist je dat als je dit leest je al weer een dagje ouder bent?
    Een leuk verslag van je verjaardag, we hebben er van genoten. Zijn er nog veel kaarten bijgekomen, want drie is natuurlijk niet erg veel, maar wist je dat ze erg lang onderweg zijn, het is tenslotte niet naast de deur!
    Komende vrijdag gaan we met Etty naar Alkmaar om daar de nieuwe aanwinst
    JORIS in de familie te begroeten, wist je dat we apetrots zijn met ons eerste achter-kleindkind ?
    Brend de groetjes en veel liefs van ons

  • 12 April 2010 - 08:29

    Eibergen:

    Eibergen
    30 maart 2010
    Nog even een aanvulling op het vorige relaas:wist je dat toen Hans geboren werd, wij in Arabië woonden en pas weken later hem konden bewonderen, hij was toen ons eerste kleinkind.
    groetjes

  • 12 April 2010 - 08:30

    Riny & Jan:

    Riny & Jan
    30 maat 2010
    We kunnen er gewoon niet omheen: je bent jarig en dat wil je heel graag weten!! Het is natuurlijk ook nog maar je n.e.g.e.n.t.i.e.n.d.e verjaardag Van harte gefeliciteerd dan maar...

  • 12 April 2010 - 08:30

    |Anouk:

    |Anouk
    30 maart 2010
    Heee lieve Brend..
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    en wist je dat..
    .. wij hebben ingebroken in ons nieuwe huis
    .. Maarten en ik daar koffie hebben gedronken.
    .. ik heel goed bezig ben met mijn studie
    .. jou studie op een vakantie lijkt
    .. ik hier nu bij jou thuis jou verjaardag aan het vieren ben
    .. mama vergeten was om een taart te kopen
    .. dat komt omdat zij longontsteking heeft?
    .. Ze wel een lekkere bitterkoekjes pudding in huis had?
    .. IK JOU MIS

    Daag lief broertje
    tot de volgende keer.

  • 12 April 2010 - 08:31

    Willem En Laura:

    Willem & Laura
    30 maart 2010
    Howdee Brend,

    Congrats! Deze verjaardag ga je niet snel vergeten, part time all the way. Je verslagen zijn erg OK, prettig leesvoer tussen alle serieuze shit. Njoy the next 2M in Aus.

    bye

    Willem

  • 12 April 2010 - 08:32

    Mattemakers En Putte:

    Mattemakers en Putte
    31 maart 2010
    Hoi Brend, Wij willen jou hartelijk feliciteren met je verjaardag, we zitten nu bij Ruud op verjaardags visite want hij is vandaag jarig. Wat leuk reisverslag en mooie foto's Super joh om daar zo te zitten.
    Nog een fijne tijd en heel veel groeten van Ruud, Joke, Michelle, Menno, Martijn, Peter, Karin, Lars, Jesper en Jarro.

  • 12 April 2010 - 08:32

    Mattemakers En Putte:

    Mattemakers en Putte
    31 maart 2010
    Hoi Brend, Wij willen jou hartelijk feliciteren met je verjaardag, we zitten nu bij Ruud op verjaardags visite want hij is vandaag jarig. Wat leuk reisverslag en mooie foto's Super joh om daar zo te zitten.
    Nog een fijne tijd en heel veel groeten van Ruud, Joke, Michelle, Menno, Martijn, Peter, Karin, Lars, Jesper en Jarro.

  • 12 April 2010 - 08:33

    Marga:

    Marga
    11 april 2010
    hey Brend van, tot enz
    Van jans hoorde ik dat je weer reisverslagen maakte van je vakantie of moet ik zeggen schoolervaringen in australie. Jammer dat ik het nu pas hoorde want dat kost me bijna 1 dag om een beetje bij te lezen. Wat een leuke ervaring en als ik die verhalen over alle kookkunsten lees loopt het water uit mijn mond.
    geniet ervan hoef ik niet te zeggen want dat doe je volgens mij al wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Brend

Orginele reisverslagen terug te vinden op: http://brendnaarvlaanderen.waarbenjij.nu & http://brendnaarbrisbane.waarbenjij.nu

Actief sinds 12 April 2010
Verslag gelezen: 926
Totaal aantal bezoekers 23824

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 19 Juni 2015

Brend naar Afrika

24 Januari 2013 - 07 Juli 2013

Brend naar Bali 2013

01 Februari 2010 - 01 Juni 2010

Brend naar Brisbane

15 November 2008 - 06 April 2009

Stage Hilton Antwerp

Landen bezocht: